advokacie

Dotazník advokátního marketingu

Klára Samková

JUDr. Klára A. Samková, Ph.D. se obrací na své advokátní kolegy a prosí je o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na problematiku získávání klientely advokátů a celkové pochopení advokacie jakožto byznysu, který má svá pravidla včetně těch, která se dotýkají marketingu. Dotazník je anonymní a jeho výstupy by Klára Samková ráda zhodnotila nejen v rámci svého MBA studia, ale také je použila k nastolení širší veřejné diskuse k těmto tématům, která by mohla vést k dalším úpravám regulací získávání klientů advokátními kancelářemi.

Z advokátní praxe Kláry Samkové: problém znění plné moci při zastupování nezletilého

Klára Samková

Opatrnosti není nikdy dosti - aneb jak jsem zase jednou prohrou "vyhrála" u Ústavního soudu (pro fajnšmekry: mluvím o usnesení II ÚS 1678/19 ze dne 27. 8. 2019):

To by se advokátovi stát nemělo - nová kniha povídek Kláry Samkové

To by se advokátovi stát nemělo

Informujeme veřejnost, že nová kniha známé advokátky Kláry Samkové s názvem „To by se advokátovi stát nemělo“, což je soubor povídek z advokátního prostředí, bude již během několika dní dostupná v běžné síti knihkupectví, a to za doporučenou maloobchodní cenu 100,- Kč.